Etiquetes

divendres, 23 de novembre de 2012

Brownie d'oreo

Aquesta setmana estic molt posada amb els postres, i avui m'he despertat amb ganes de preparar alguna cosa. La meva cosina m'havia demanat un brownie, així que m'he decidit a fer-lo, però no he fet el clàssic de sempre, sinó que l'he fet de galetes oreo!!



Ingredients:

1 i 1/2 tassa de sucre
1 tassa de farina
1/2 culleradeta de llevat en pols
150 gr de xocolata de cobertura
150 gr de mantega
4 ous
1 paquet de caletes oreo
sucre llustre per decorar (opcional)

Preparació:

Pre-escalfem el forn a 90ºC.
En un bol, posem la xocolata i la mantega i la fonem al bany maria. Una vegada estigui tot fos, ho reservem. En un altre bol, batem els ous amb el sucre i a continuació incorporem la farina barrejada amb el llevat (prèviament passats pel tamís). Per últim, incorporem la mescla de la xocolata i la mantega.
Untem el motlle amb mantega i l'enfarinem, per evitar que se'ns enganxi el brownie. Posem una capa de massa i col·loquem les galetes trossejades. A continuació ho cobrim amb la resta de la massa i ho posem al forn. Ho deixem uns minuts a 90ºC i seguidament pugem la temperatura a 180ºC. L'hem de tenir al forn entre 20 i 25 minuts.
A l'hora de servir, el podem empolvorar amb sucre llustre.


5 comentaris:

  1. aquest brownie alegra els sentitis tant sols mirant-lo... qui el "pilles"...!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si... si t'agrada la xocolata ... és bonissim!!!!

      Elimina
  2. Moltes Felicitats, t'he nominat pel premi Best Blog!!!!
    http://lacapsetadelsmeustresors.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  3. M'encanta aquesta recepta. Si et passes pel meu blog, tinc un regalet per tu. Espero que t'agradi.
    http://mansanesinopomes.blogspot.com.es/2013/06/el-nostre-primer-premi.html

    ResponElimina