Caravan Made

Ja sóc aquí de nou!! Després d'uns mesos fent de stager al Celler de Can Roca, torno a tenir temps per poder reconectar amb el bloc.

Després de tots aquests mesos de formació i de conèixer molta gent del mundillo, he decidit que m'agradaria crear una nova secció dedicada al descobriment de nous restaurants, pastissseries, panaderies i iniciatives culinàries i gastronòmiques en general.

Com no podia ser d'una altra manera, vull inagurar-la parlant-vos d'un projecte que m'encanta. 
Mentre estava fent les pràctiques al celler, vaig conèixer el Javi un dels co-fundadors del Caravan Made. Més endavant vaig conèixer a la Silvia. Entre tots dos han engegat un concepte de negoci que no és gaire habitual per les nostres terres, però que és una passada!! Una caravana, molta il·lusió i passió per la cuina, ens porta a aquesta oferta de menjar sobre rodes!!

                                                 
Cuinen principalment entrepans gourmet utilitzant productes de primera cualitat i de temporada, aconseguint uns resultats increïbles!!! Jo que els he provat puc dir que són boníssims!!! Potser no sóc la persona més objectiva per parlar-ne ja que els conec personalment i el Javi és amic meu, però aquí us enllaço un reportatge que els hi han fet al bloc Tramussos de d'Àfrica.

Espero que tingueu la sort de seguir-los i provar les seves creacions!!!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars