De retorn!


Ja fa gairebé un any que vaig deicar d'escriure i no, no tinc el bloc oblidat!! No he pogut dedicar-hi gaire temps perquè he estat formant-me a l'escola d'alta cuina i pastisseria Le Cordon Bleu a Madrid. Durant 9 intensius mesos he estat realitzant el Grand Diplôme que inclou la formació completa de cuina i pastisseria.




El 30 de setembre em vaig graduar amb una menció d'honor, que és la recompensa a tot l'esforç d'aquests mesos! Ha estat una experiència fantàstica i inoblidable; he aprés moltissim i he obert un camí a una professió que m'omple i m'encanta!!
Ara que ja he tornat de Madrid, espero tenir una mica més de temps per poder dedicar-me al bloc, al menys un cop per setmana ja que tinc alguns projectes entre mans que em treuran moltes hores. 

Així doncs, aquí re-começo!!!

Comentaris

  1. Moltes felicitats per aquest diploma, segur que podrem aprendre moltes coses ara que has tornat! Petons.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars